lördag 23 juni 2012

Rask takt mot vintern..

Så är midsommar förbi, visst säger man att det blir mörkare nu? Snart vinter igen alltså- pessimist Sussa! Nej, vi har en hel del härligheter framför oss innan hösten kommer! Ullared nästa vecka, familjefesten, Furuvik, Järvzoo, badmys, och bröllop såklart! :-)

Sjukt, om en och en halv månad är man fru Jakobsson! Oj oj oj! Det känns konstigt, men ljuvligt såklart! Mycket att fixa med innan dagen D. Men jag tror vi har saker under kontroll, bara hoppas att vädergudarna är på vår sida! Uppmuntrar er alla att dansa soldansen den 3 aug! Tack! Det som känns konstigast av allt är att jag lämnat över mycket ansvar över festen till min fina vän Anna. Har noll koll! Fast det är ju så det ska vara! Jag vet såklart att hon kommer att ordna det superbra för oss, ja, Rickard med.. Men det känns lite knepigt att släppa kontrollen! :-/

Nu säger jag godnatt här från Skrotten! Godnatt alla mina läsare (läs Linda) :-) Hoppas ni (du) har haft en fantastisk midsommar med allt som hör till!

Bra, hej!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Haha, det är nog fler än jag :P

Håller fingrarna korsade för fint väder den 3e augusti =)

Linda