måndag 20 maj 2013

Usch....

Inge kul med barn som vaknar före kl. 6 på morgonen. Jag har varit välsignad med barn som alltid sovit till mellan 7-8, och nu kan Ella alla gånger sova till 9 om vi är lediga. Men i natt har kusin Clara sovit över och då vaknade brudarna kl. 5.50. Och jag önskar jag kunde säga att dom låg kvar i sängen och myste med en bok, men ikke! Fullt ös på en gång! Hela huset väckte dom... Trött mamma kommer det här vara i dag! Tack Gud för kaffe! :-)

Hade förhoppningar om ännu en solig dag men det ser ut som molnen tagit över. Helgen har ju varit fantastisk och den första riktiga sommarvärme fick vi lagom till Mollys dop i lördags! TACK alla som var med och firade vår lilla tös. Massa gott fika och jättefina presenter. Molly var inte helt nöjd med det där skvättandet men hon var väldigt trött också så jag förstår att hon var lite grinig! 

Näe hörrni! Hinka några koppar nu så kanske, kanske man blir människa i dag med!

Bra, hej!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hade SÅ gärna varit med på dopet, lite lessen i ögat för att jag missa detta :-(

Sussa sa...

Hade varit mysigt att ha dig med! Men nu hoppas jag det inte dröjer allt för länge innan vi ses...
Hoppas allt är bra med er!
Kram på dej!!