torsdag 18 december 2008

Medium

Wow tänker ni nu, två ggr på en och samma dag. Mm.. Sussa kan det där med att förvåna minsann. Har bara så tråkigt! Ella sover och Fredrik är på träning. Jag har precis slagit in de sista klapparna och sitter nu i soffan och kollar på Medium. Nadja älskar det programmet men jag blir lite mörkrädd när jag kollar. Som nu, när hon drömmer om en kvinna som dränker sitt gråtande barn. Fy! Sen jag fick Ella är jag ju superkänslig. Häromdagen började jag nästan "hulk-grina" när jag såg Annica Sörenstam slå sin sista putt i karriären. Det är inte direkt nåt som är typiskt mig, jag gillar ju inte alls sport.. Blödig som få.

Är inte vidare stressad alls denna jul. Visst känns det att vi stressar eftersom vi båda är på jobb/praktik nu och inte har tid med Ella men med julen känns det ändå som vi är i fas. Som jag skrev tidigare ska vi julstöka i stugan och vi ska vara borta i stort sett hela julen/nyår så vi bekymmrar oss inte alls över julstädning och gran och sånt tjafs. Ella är för liten för att förstå så vi satsar på gran nästa år i stället. Vi lattjar i stugan den här helgen! Å sen lattjar vi vidare över jul och nyår.

Nu har jag gjort mitt för ett tag. Måste kolla hur det går för den här drömmande kvinnan. Inge vidare kul att vara henne kan jag tro.

Bra, fint, Hej!

Inga kommentarer: