söndag 7 december 2008

Uppd.

Ååå jag vet jag vet! Sussa har inte alls tid med nån blogg nu för tiden. Egentligen är det meningen att jag ska plugga nu så då tar jag minsann tiden att blogga i stället!
Har ju hänt massor sedan sist!! Hmm.. Var ska jag börja! Ella, min finaste tjej har fyllt år så det har varit kalas i dagarna tre! Massa paket och gott fika. Tack alla som kom och grattade min fialotta!! Betder mycket för mig att ni kom!!

Ja mer då! Praktiken går toppen, superskoj och jag lär mig mycket av Mia. Sitter och kämpar med uppgiften om kvalitetssäkring nu och det går trögt! En sida har jag fått till men sen låser det sig... Ska skriva 6-8 sidor innan 30/12 så det är bara att ligga i. Sen har jag ett arbetsmiljö arbete på 2 sidor som ska vara inne den 9/1 men det känns ganka lugnt!

Ja just ja! En till av mina kära vänner som ska få barn så GRATTIS till er!! Längtar till sommaren nu när jag får gosa massa bäsar minsann! Kul kul!

Grattis till Neo oxå som fyller 4 år i morgon och till Anna som blev 28 i går!

Dagens ros då?? Hmm... Nej, inte i dag! Har ingen som förtjänar den just nu.

Ååå vilket tråkigt inlägg! Asch!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: