lördag 6 april 2013

Helg igen!

Veckorna går sjukt snabbt! Har snart varit hemma tre månader och det känns som om jag jobbade min sista dag förra veckan! Det gäller verkligen att försöka njuta av dagarna! Molly växer så det knakar! Var till BVC i onsdags och tösen väger nu nästan 4600 g och är 56 cm lång! Hon ler med hela ansiktet, mest glad blir hon när bästaste syster myser med henne! Mina fina tjejer! Är så otroligt glad över våra älskade ungar!

Helgen ligger som sagt framför oss och för en gångs skull är den relativt oplanerad. Ella och F ska på bio i morgon men annars är det fritt fram för spontana äventyr! Just nu är det bara jag som är vaken. Molly väckte mig strax före åtta med världens smile men så fort vi kliver upp, har klätt på och matat lite så somnar hon om. Lilla retstickan!

Skickar ett grattis till systers guuube, Kenth som fyllde 40 år i går! Grattis! Nästa helg får vi fira!!

Bra, hej!



1 kommentar:

Anna h sa...

Vad lik Molly är ella, helt galet så söta :) måste ses någon dag kram Anna