måndag 22 april 2013

Skön måndag!

I dag har det varit en skön dag! Jag och barnen sov länge, Molly väckte mig vid halv nio och ville kliva upp! Vid kvart över nio kom Ella tassandes! Sen åt vi frukost och Ella kom på att hon ville leka med Clara så då hämtade vi henne på dagis! Sen dammsög jag lite, startade en tvätt, plockade i en maskin disk, märkte lite kläder inför en kommande klädbytardag och sen bakade jag en sats ostfrallor och gjorde soppa. Barnen lekte ute. Ja, den var ju inte så harmonisk och skön hela tiden! Jag har ju såklart fått skälla lite på barnen när dom inte städat och bråkat oxå! Men som vanligt på nätet skriver man väl vara det som är bra.. ;-)

I morgon har jag hela dagen oplanerad, på onsdag blir det lunch på stan med maken innan han åker till Prag. Sen ska helgen tillbringas med bästaste Tanjan i Dalarnan men än är det bara måndag! En Beck film, en kopp the och en ostfralla kanske? Japp, så får det bli!

Bra, hej!

1 kommentar:

elin - mamma till Signe sa...

Heej!
Jaså, vad roligt! Grattis till bröllopet:)
Är du också föräldrarledig nu? jag ska börja jobba i augusti nån gång är det tänkt när Signe skolats in:)
Ja, operationen är absolut en av de allra bästa beslut jag tagit! mår så himla mycket bättre, är piggar och känner mig gladare. Så mycket mera ork.
Det känner jag nu när Signe springer runt här hemma och leker att man både vill och kan hänga med:)
och för 3 veckor sedan fick jag 2 kg lös hud bort opererad ifrån magen! fantastiskt vilken skillnad^^
Du är så himla fin. hur mycket har du gått ner?:)
jag är så himla dålig på att blogga. Du har inte instagram?

stor kram till dig!