onsdag 4 juni 2008

Bad Sussa

Jag vet, jag suger!! Men jag orkar inte... När kvällen kommer är jag såååå slut att jag inte ens orkar logga in på datorn. Måste ta mig i skinnet jag vet de... Verkar ju vara några som kikar in i bland och de blir väl lite lessna när jag inte uppdaterat om mitt spännande liv... Haha! Njae, kanske inte!

Har i allafall precis dragit av lite med damsugaren och hängt ut en tvätt... Ella somnade för en liten stund sen... Har varit på kyrkis på morgonen och sen tog vi en omväg hem så vi fick en prommis! Men ack så vaaarmt de va! Skönare hemma när man kan öppna både på framsidan och på baksidan så de fläktar lite! Så, nu har jag satt mig här och kikat lite. Ska snart gå ut med ytterligare en tvätt, jag hör hur maskinen sentrigiferar... ( Hur faen stavar men de då???) i källaren...

Orkar inte mer faktiskt. Så intressant de blev i dag då!!

Bra, Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är bevis på att nån läser iaf... Förresten, eftersom du frågar; centrifugera :P