onsdag 25 juni 2008

Sleeeep

Fick en välförtjänt sovorgon i mosre så Pellan och Bejbi kom in och väkte mig vid 10-tiden... Så skönt att bara vräka ut sig tvärs över sängen och slummra till igen när Pellan och F kliver upp... Behöver inte somna till heller, bara ligga och draaaaa....

Ska åka till Söderhamn i dag md syster och handla lite mat och annat... Tänkte kolla Variant med, dom kan faktiskt ha en del snygga barnkläder. Fredrik jobbar kväll så det är skönt att hitta på nåt. I går var jag på Mary Kay party hos min syster. Jag vet att det är bra grejjer men ICKE att jag köper nån liten ynklig tub med salva för 700 SPÄNN! Så mycket pengar lägger jag inte på att få babystjärt-ansikte i allafall... Nepp! Håller mig till Oriflame och HM jag... Det Fonka!

Nu ska jag mysa med sambon innan han drar i väg på jobbet!

Inga kommentarer: