söndag 1 juni 2008

Stugan

Har haft en toppenfin helg i stugan med nära och kära... Solen har skinit på oss, í bland nästan lite för mycket... Ella har suttit i vagnen i skuggan eller legat på gräset under parasoll. Hon har slocknat som en liten säl på kvällarna för vi har varit ute precis hela dagarna... Nice! Men nu är vi hemma igen och det är skönt det med. Har skurit ner en hel del rabarber som nu ligger i frysen. Smaskens! Ska nog bjuda familjen på cheescake med rabarberkompott till efterrätt när jag firar min examen...

Ett STORT tack och massor med kramar skickar jag till världens goaste Anna som bokat in en helkväll för oss på V.I.P kväll med premiär av "Sex and " filmen den 17 juni... Såååå nice!! Ingen har sån bra vän som jag! Så tack för att du vill spendera denna VIKTIGA kväll med mig! Älskar dig bumms!

Ne, nu ska jag gå ut på altanen och ta in lite utemöbler, sen blire nog sängen för mig med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej stumpan

Jag har kollat tåg och det går ett tåg från Igge 13,35 som är i S-hamn 13,55. Det tycker jag låter bra!!!

Tjihooo, vad kul det ska bli!!

Älskar dig med pluppan!