tisdag 10 mars 2009

Bara babbel...

Borden borden borden. Hela dagarna är fyllda med saker som borde göras. Jag orkar inte ha allt över mig snart och är MYCKET less på allt. Det enda som är skoj är att göra saker med Pellan men, man kan ju inte bara ha skoj hela tiden heller. Ella har varit lite snorig men hon är pigg nu. Skönt! Tänder på G oxå å då kan det vara lite extra kinkigt!

På torsdag hörrni, då bär det av. Jag ska få vara Sussa i hela fem dagar och mysa med min fina kusin långt långt bort. Falköping here I come! Jag gruvar mig. I dag har jag ingen lust. Inte i går heller. Men det kommer att bli supernajs och mysigt och alldeles förskräkligt skönt på nåt vis ändå. Och jag vet ju att min fina finaste tjej har det toppen bra hemma med pappa och Pettson. Jag kommer att längta och kanske gråta en skvätt av saknad, men det ska nog gå bra!

Dagens tanke då. Det var ju ett tag sen. Den får gå till Sannan som ska få en liten bäs i höst..Snutt! Jag kommer och snosar vettni! KULIT! Mellis ska alltså bli storasyster. Jisses, var det inte i tordags eller nåt som hon kom ut??!!? Ja, tiden går fort sa gumman och släppte en fis!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: