söndag 22 mars 2009

Läget då?

Jag är dålig. Jag är ingen bra bloggerska. Man kan nog helt enkelt säga att jag suger. Men jag är vuxen och har andra måsten, en del tråkiga men ändå de flesta mycket viktigare än att uppdatera er om min tråkiga vardag. Nu är jag dock på banan igen, Hej!

Jaha, vad har jag gjort då? Jo, jag har rest 60 mil neråt i landet och hälsat på min kusin i fem dagar. Det var kul men åhhh så jobbigt att inte få vakna med min skruttas fina smile på mårnarna. När jag kom hem blev hon dessutom sjuk och har i dag för första gången ätit nåt ordentligt. Feber, hosta och snorig näsa har det varit. Mammas fina. Men nu verkar hon vara på bättringsvägen. Helgen har varit toppen mysig! Bara mys med sambo och dotter på fredag, mys med A-K och BengBulan i lördags och en hel massa mys med sambo och dotter på kvällen. Sen i dag har vi haft besök av Simone, Dani och Nosan på morgonen. Nu kom vi hem från syster för ett par timmar sen där vi blev bjudna på mat.

Ååå vad jag känner att det här inte alls blir nå skoj att läsa. Men vi mår i allafall bra! Å vi hälsar till vår fina gudmor Tanja som vi nyss pratat med i telen. Hon som är en trogen läsare och som har min blogg på favvolistan. Skäms på mig som inte uppdaterat bloggen på så länge! Kram kram på dig och vi ses snart!!!!

Nu ska jag mysa med sambo igen. Ja jag vet att det är mycke sånt men jag är ju för bövelen ganska kär i honom.

Förresten. På lördag ska vi ha party... Sugen på att komma??!?
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hade trevligt ner i söder. jag läser din blogg så fort du har skrivit nåt. *kram*

Anonym sa...

Härligt med fest! Drick nåt glas vin från mig oxå.... själv sitter man solo i helgen då F är på pokerresa. Får väl mysa till det med Robinson, men hur ska det gå när man måste släcka alla lampor kl 20.30? Kanske fuskar och har dvd på inspelning.... hehe