tisdag 31 mars 2009

Längtar bort lite...

Vad är det för fel på facebook? Konstig sida jag kommer in på? Jaja. Hojta om ni vet!

Annars då? Ja, solen skiner och livet fortsätter gå sin lilla lunk här på Norra Lången. Ella håller på att få sin första kindtand så hon har feber och snoren rinner. Jag håller mest på att få spunk av att aldrig hitta på nåt. I går skreeeek min kropp efter social kontakt med nån annan än Ella och då kom A-K. Skönt! I dag hade jag lust att ta bussen till Njutet och träffa mammisarna med barn där men det går ju inte när Skrutt är sjuk. Ringde till Mia och ville bara surra men hon jobbar! Börjar bli lite less på att bara vara hemma nu känner jag. Vill ha mig ett jobb, skola in Ella på dagis och känna att vardagen kommer igång igen. Jag älskar att vara med min fina tjej men ni får försöka komma i håg att jag pluggat tre år innan mammaledigheten, på distans. Det betyder att jag mest varit hemma under den tiden med. Nu vill jag ut i verkligheten känner jag.

Ska i allafall ner på OKQ8 i dag och posta lite brev... (blinkeblink Gudmor) sen ska jag ta en liten tripp ner på byn.

Dagens tanke går till mammorna i Njutet. Jag vill åsså umgås!!!!!

bra Hej!

1 kommentar:

Marre sa...

Jag förstår hur du känner min vän.... :)