måndag 7 september 2009

...

Jag är ingen vidare bloggerska för stunden. Har massor som är lite roligare. Leka med min dotter är en sån sak. Det är det som ska ta min tid och det är så det ska vara.

I dag tog jag bussen in till stan efter att ha lämnat fislisan på dagis. Blev klippt av bästaste Nadja och sen gick vi ner på stan. Mötte upp Nosan och Simone för en fika/lunch på Jambo. Sen bussen hem (som vi nästan missade, förlåt personalen på Intersport för att vi bara rusade i väg) och hämta snuttan på dagis! Hem, busa, städa på gården, rita, kissa på pottan (dottern :-) ) och laga lite käk. Kassler i ugn och potatis. Sen kom syster och jag har hjälpt henne med en uppgift till skolan. Det var min dag de. Snart är den slut. I morgon är vi lediga och har nada planer. Kanske träffa AKB? Kanske mysa med Simone? Kanske tvätta lite? Ja, hela dagen har ju stort potential. En hel dag full av mögligheter... Haha! Gäller att vara postitiv...

Dagens tanke går till Nadja. Min fina lilla gummelumma... Du är den bästa av alla bästa och jag älskar dig så mycket!! Puss på dej och puss på magen!!!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: