tisdag 1 september 2009

Bara vardag igen...

Längesen sist nu men jag har haft lite att göra. Jobbat nätter på Trygget å nu jobbar jag lite extra på Njutångers förskola. Kul att vara tillbaka igen men samtidigt känns det lite som jaha... Här har man pluggat och dragit på sig en massa skulder och sen är man tillbaka på ruta ett. Men, jag ska inte klaga. Det är bra att man har en inkomst och får jobba emellanåt.

Ella har varit hängig. Hon har haft lite feber och snorar. Natten mot onsdag fock vi åka in med henne på akuten igen eftersom hon fick krupp. Mammas lilla gofisa, är inte alls kul att åka in med henne. Hon blir alldeles förstörd av alla doktorer och sköterskor som ska känna och klämma och lyssna och kika. Men det gick bra och jag är glad att vi fick komma in med henne...

Nu är F på träning och jag ska lägga mig i sängen och kika på teve. I morgon ska vi träffa Nosan och Simonen och mysa. Nice!

Dagens tanke: JOPPEHANNA!! Kan inte fatta att du är 17 år i dag. Min fina lilla blonda klumpedunsa... Det är sjukt va fort tiden går. Du kommer alltid vara min alldeles egna Storstrumpa och jag älskar dig massor!! Grattis på 17 års dagen vackra du!

Inga kommentarer: