onsdag 21 oktober 2009

Sjukling!

Sitter och väntar på att HC ska ringa upp mig. Jag måste få en tid så vi kan kolla öronen på min lilla fina. Vi har varit uppe hela natten och hon har tagit sig åt öronen. Mammas snorfa! Så i mamma blev hemma i dag igen. Inte många timmar man kommer få i hop den här veckan... Har mormor som backup i morgon, om hon är lite piggare kan hon få vara där i morgon. Sen hoppas jag på kusin Hea på fredag om hon inte orkar med dagis... Men är hon jättehängig får hon vara hemma med mamma.

Annars är det väl som vanligt på Norra Lången! Vi poar på och bara är. Just ja, i morgon ska jag på scrapkurs på pappershuset. Min fina Bejbi gav mig det nu i sommar. KUL! Har egentligen inte tid men jag ska faen ta mig tiden. Måste få lite inspiration...

NU: Påfyllning av kaffekoppen. EN STOOOR SÅDAN!
Dagens tanke får såklart min fina dotter!!! Mamma älskar dig!!

2 kommentarer:

Petra sa...

Stackars lilla Ella :( Hoppas det går bra!
Vart kan man köpa en sån? Det finns någon på apoteket också va? Är det lika?

Hoppas allt går bra med snuttan!
Kram

Marre sa...

Hoppas hon mår bätter snart.. stackars liten :( kram