torsdag 10 december 2009

Ångest

Ella sover och sambon tränar. Jag har ångest. Hatar att jag inte tog körkortet direkt när jag fyllde 18 och måste bråka med det nu i stället... Jag har så dåligt självförtroende vilket inte gör mig till den bästa chaffören måste jag säga. Jag går in i det med en känsla av att jag inte kommer att fixa det å då gör jag det inte heller...

Som vanligt me Sussa. Tror inte att jag klarar nåt.. Självkänsla lika med noll!

Men det händer roliga saker med, mysiga saker att se fram emot! Kuliga saker som man kan längtas efter... ;-) Skoj skoj skoj!

Nu ska jag och min ångest ta å gå å sova! Gnatt!
Bra, Hej!

9 kommentarer:

Madeleine Iggbom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LinnaLi sa...

Äh, du kommer att klara körkortet! Du har ju klarat av en utbildning som är bra mycket svårare!

Ha det bra!

Linda

Sussa sa...

Tack Linda men just nu känns de här veckorna mycket tuffare än de där tre åren på högskolan... :-) Teorin fixar jag, det är värre med körningen!

Madeleine Iggbom sa...

Det är ingen fara, men mycket enklare bara :)

Du vet nog själv hur det brukar vara när man ska iväg & ut ;) Allt som underlättar är väldigt välkommet!

Ja vi har ett hus på g som vi håller tummarna på stenhårt nu, känns helt ohållbart med dessa trappor då nr 2 kommer. Men blir det inget med detta hus så får vi stå ut tills vi hittar nått helt enkelt. Det står helt stilla med nya hus som är till salu tyvärr.

MVH Madde

Anna sa...

Duuu är ju gryyym!! Så himla bra är du! Jag är impressed!

Kram älskade vän!

LinnaLi sa...

Hehehe, jag räknade med att körningen var enklare än utbildningen :P

Du klarar den med ska du se, jag var bra mycket yngre och omogen när jag tog mitt. DU är ju en välutbildad kvinna i dina bästa år!

Krams på dig =)

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

sv: Ja dom kommer bli stiliga tillsammans dom här två! ;)

Lycka till med körningen!! Det klarar du finfint!
Ska väl börja ta tag i mitt jag med... Nån gång, huga! ;)

GOD JUL på er!
Kram!

Ewa sa...

Vet precis hur du känner dig!! jag tog körkort i sommras gick som en dans fast jag sa hela tiden att jag kommer aldrig att klara de,trodde inte jag skulle klara de heller! Jag skrev in mig sista april och 7aug hade jag mitt körkort!!kämpa på de fixar du:)
Vilken körskola går du på?

Sussa sa...

Ewa: Jag såg ditt svar nu först... :-) Inte riktigt uppmärksam!

Jag går på Rolfs körskola och är jättenöjd med allt där. Dom är supertrevliga! Men som sagt, självförtroendet dalar i bland. Även om jag nu känner mig lite säkrare på min körning!

Kul med nån "okänd" som läser min blogg... Ha det gott!


//Sussa