tisdag 29 december 2009

Jul 2009

Julen för i år är över och förbi och den har varit fantastisk. Ella har fått drivvis med klappar och extremt mycket mys och gos med alla möjliga familjemedlemmar. Strumpan fick dock feber på julaftonskväll så vi missade juldagsmiddagen hos Fredriks faster så det blev ingen träff med hela släkten. Men massa stugmys med farmor, farfar och Anna har det blivit. Vi åker dessutom upp till stugan igen i morgon för att fira nyår med Gudfader och Johanna.

Jag fick Twilight boken om av Bejbi i julklapp! Å jag slukade den!! Nu har jag skickat efter två till från adlibris i dag! Längtas redan, Edward Cullen is DA MAN! Hehe! Jag å alla fjortisar!! ;-)

Nu ska jag mysa med dotter som nästan sover i soffan. Hon är så underbar och go och JAG ÄLSKAR HENNE SÅ!!!!

Bra, Hej!

1 kommentar:

titti sa...

Gott nytt år Sussa! Kram Titti och Mila