söndag 6 december 2009

Felicity

Alldeles ensam i min soffa ikväller. Sambon är inne och bowlar och sen skulle han på bio med Rickard. Dom skulle se 2012 och den vet jag inte om jag vill se. Sådana profesior skrämmer mig ända ner i ryggmärgen. Hatar sånt.

Ella har just somnat så jag satte mig vid datorn en stund. Eller, jag sitter i rummet med teven på och bärbara datorn i knät. Kollar på en film på kanal plus. Waitress heter den och jag älskar tjejen som spelar huvudrollen-Keri Russel. Hon var ju med i min absoluta favvoserie på slutet av nittiotalet. Felicity. LOVE IT! Dom har börjat sända den igen i repris på Tv 400 eller nåt men jag vet inte vilken tid. Älskade den i allafall och både hon och killen som spelade Ben-Scott Speedman var bäst. Men nog om det nu....

I fredags hade jag en liten sorgedag. Mina boys var i Sverige men jag var inte där. Kanske är dags att inse att jag måste växa upp. Men hur kul är det om det innebär att jag inte får gilla bsb. Näe, då väntar jag big med det... Får man inte gilla vilken musik man vill när man är vuxen då?

Nu ska jag kolla på teve. Kanske poppa lite popcorn.
Bra, Hej!

Inga kommentarer: