fredag 4 mars 2011

Dag 11 – Mina syskon.

Jag har en hel drös med syskon. Men jag har bara tre stycken som betyder nåt.
John-Erik
Hans-Erik och
Carina.

De är alla äldre än mig, jag är minstingen. Vi bor alla ganska nära varandra och är mer eller mindre tajta. Jag är tajtast med min syster. Dom är bra att ha ibland, retar mig till vansinne ganska ofta men ställer bannemej alltid upp om jag behöver det. Vet inte hur många gånger Jonne har hämtat mig när jag varit i nöd. Och när jag var mindra var det Hansa som jagade fula gubbar med moped för min skull. Carina och jag pratar varje dag, oftast flera ggr per dag. Att våra hus låg ganska nära varandra var rätt så avgörande i beslutet att köpa vårt hus.

Gladast av allt är jag för mina fina syskonbarn... jag har så många fina syskonbarn så det är inte klokt. Memme, Mia, Mats, Magnus, Tobbe, Helena, Johanna, Linn, Albin och Clara. UNDERBARA hela bunten!!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: