fredag 11 mars 2011

Dag 12 – I min handväska.

Oh, har faktiskt hittat en alldeles ny väska, på loppis... Så helt ny var den ju inte men ny för mig. Å jättefin. Men eftersom jag inte skulle skriva hur min väska ser ut återgår jag till ämnet.

I min väska har jag:
Gamla kvitton
Plånbok
Mobil
Bindor/Tamponger
En kalender
En klubba (muta till Ella... :-) )
En hel drös med pennor
Hårsnoddar
Nycklar (Hem & Jobb)
Resebekräftelse
Papper som ska skickas till FK angående Vård av barn förra veckan

Ja, sen var det bara nåt enstaka gruskorn kanske. Mer än så var det inte, å ändå hittar jag knappt nåt i min väska... :-)

Nu sover Pella. Jag kollar på Skavlan. Fredrik är på Charlies med KentaKunte och tar en öl. I morgon åker min finaste busa till Fjällen en vecka. Jag kommer sitta på en stol och gråta av längtan. Nej, jag är inte ironisk.. Det är sant! Gruvar mig redan...

Tänker på Bulan.. Hoppas du piggnar på dig sötnosan!
Bra, hej!

Inga kommentarer: