lördag 26 januari 2013

Lördag

Vaknade av att dottern kom knatande strax efter 8. Fick 20 min till i sängen innan hon tyckte att vi skulle stiga upp och äta frukost. Ganska skön tid att komma upp ändå, hela förmiddagen framför oss... Nu sitter Ella i sitt rum och pysslar i hop ett grattis-kort till Milo. Det blir kalas för Clara i dag! I morgon grattar vi Milo! Mycket firanden! Kul!

I morgon ska Ella tävla i sin första skidtävling! Det är en stor grej och jag tror nästan att hon är liiiite nervös! Farmor, Anna och Micke kommer och hejjar på! Åsså jag och Fredrik såklart! Jag är ju så blödig just nu så jag blir ju så rörd när dom ropar ut hennes namn i högtalarna! Mammas lilla ❤ börjar bli stor! Älskade tjej!!

Näe, dricka upp kaffet och sen väcka maken kanske!

Bra, hej!

Inga kommentarer: