torsdag 24 januari 2013

Tack för i dag...

Ligger redan i sängen. Ellas magont höll mig vaken mestadelen av natten, trodde hon skulle få magsjuka men det blev "bara" magont! Hon har haft ont i magen tillochfrån hela dagen. Får se om jag ringer doktorn i morgon så får dom klämma och känna lite... Lilla ❤ mitt!

I dag åkte vi med mostern ner till Gävle för ett sjukhusbesök. Blev Rusta och lunch på stan innan vi for hemåt igen! När vi kom hem fixade jag lite hemgjorda fiskpinnar... F och E älskar fiskpinnar men jag kan inte med dom köpta så i bland gör jag egna så att de ska bli nöjda! Gott såklart! Sen stressade vi i väg på Ellas skidträning! Hon är så duktig och på söndag ska hon vara med i sin första skidtävling! Lite läskigt tycker hon nog att det är att tävla mot andra men vi säger att hon ska åka för att det är roligt och inte för att vinna! Nu är hon så stolt eftersom hon kan åka nerför backarna utan att ramla på römpa! 😀

I morgon är det ingen vanlig dag för det är MILOS födelsedag! Lilla gossen! Sju år, SJU!! När hände det? Skickar såklart massa grattiskramar till en av de bästa killarna vi vet!! Grattis gubben! 💖💖

Bra, hej!









Inga kommentarer: