onsdag 16 januari 2013

Sjukt längesen... jag vet!

Får lite skäll av syster och av Anna eftersom jag allt för sällan uppdaterar bloggen. Så, jag gör ett försök.
Nytt sedan sist? Ja, jag blev sjukskriven pga. stress på jobbet OCH graviditet. Visade sig att det inte var någon bra kombination. Jag tuppade av, fick en liten blödning och sov inget alls på flera nätter. Då var det bäst att lyssna på kroppen och varva ner. Har jobbat 50% sedan mitten av december och det har fungerat hyfsat. Är dock inte så bra att få det att gå i hop med 50 % och chefsarbete. Men, det går... Å nu är det snart dax för mig att gå hem och vänta på bäsen som beräknas komma om cirkus 2 veckor.

Annars har det varit jul och nyår. Vi har busat i snön och åkt skidor. Vi har firat nyår med Modinarna. Vi har börjat inreda bäbisens rum, eller i allafall måla om och ska lägga nytt golv och tak i helgen. Vi har bakat en herrans massa. Ja, vi har gjort lite allt möjligt!


Nu ska jag dock fixa käk.
Korvstroganoff och ris står på menyn.

Bra, Hej!




Inga kommentarer: