måndag 18 augusti 2008

Bara Sussa, Inget läskigt!

I am BACK. Ingen depp sussa, ingen troll sussa heller. Bara jag.

Ja, har haft ett par jobbiga dagar. C-uppsatsen tar upp mycket energi och jag är konstant stressad. Därav inget bloggande... Myser med sambo och barn och läser nya artiklar för att dryga ut mitt kunnande. Hua, trodde kanske jag skulle vara klar med den här skiten nu men inte!

Annars är allt bra. Har varit på Tanja och Pärs underbara vackra bröllop. Bruden strålade som en sol. Pär såg så stolt ut. Maten var smaskig och bordsällskapet trevligt. Allt var så välordnat och fint och jag skäms fortfarande fruktansvärt för att jag tackade nej till sången och för att jag inte höll nåt tal. Jag är bara ingen talare... Men fint var det. Tack Tanja och Pär för en fin fest!

Ska kolla lite på mina sidor nu sen krypa till kojs med en klassiker. Har börjat plöjja igenom Virgina Andrews igen...

Inga kommentarer: