lördag 16 augusti 2008

Åhhh

I dag har jag en sån där dag när ALLT känns hopplöst! Ska på Tanja och Pärs bröllop och sambon ligger i soffan än... OS! Japp, när det blir sport på teven går vettet ut genom dörren!!!!!! Att Ella inte ska med, att hennes väska ska packas och så... DET STRUNTAR TYDLIGEN HAN I!! Det får minsann jag fixa... Less less less... Varför kan inte karar göra nåt på eget initiativ?? Varför måste man tala om för dom?? Näe. Jag ska bli lespisk!!!

Ser ut som ett troll, trivs inte med mig själv... Ja, jag ser ut som ett troll! Mitt stora tjocka hår och min stora tjocka kropp... TrollPackan Sussa... Som ska på bröllop!!

Grattis Tanja och Pär. Inte alla som har en trollpacka på bröllopet!

Skit blogg, skit liv!!

Imorgon är allt säkert lite bättre... (eller om några dar när åskan dragit förbi)

1 kommentar:

Sara - litetarkiv.blogg.se sa...

Håll ut Sussa! Svackan går över snart och då kommer du se att du fasen inte alls är nån trollpacka utan en av de bästa kvinnfolk som finns! Puss.