onsdag 20 maj 2009

Ååå Saaaara... Hoho!

Jag längtar efter Sara i dag. Har mina dagar... Hon är borta, poff! Antar att hon lagt sitt internet liv åt sidan och börjat leva mer i den verkliga vardagen. Å det är ju jättebra men jag önskar jag fick tag på henne så jag kunde säga Hej! Saknar dig! Önskar vi kunde träffas nåt i sommar! Försöker så här och hoppas hon kikar in på min blogg emellanåt.

I kväll blir det kanske bio med älsket! Änglar och demoner. I går hade jag Me&I party och handlade fast jag inte alls har råd. Men fint blir det för min skrutta!

Nu ska jag gå och kolla om posten kommit med mina fin fin fina mössor från www.goskrutt.se
Kolla in den sidan!

2 kommentarer:

Marre sa...

Vilken Sara e det... VAd mysigt sånt party... Vad mysigt med bio...

Ha de bra kram

Emmelie sa...

Klart jag kommer skina som en sol, är ju alltid vacker :P Haha..
Ne men jag hör av mig.. jag ska klippa mig nu denna vecka sen vill jag väl ha smakråd på hur jag ska göra med håret och så :D Älskar dig me <3 Kram