måndag 25 maj 2009

Måndag igen

Måndag igen då... Helgerna går snabbt när man har roligt. Vi har varit i Skrotten och bara haft det bra. Ska dit i helgen oxå, har stugan för oss själva så vi har bjussat med oss hela familjen Modin och får se om dom hänkar på. Vore skoj!

Ella sover och jag har lite egentid. F är på kurs. Har varit i Söderhamn i dag och spenderat lite kosing. Ella fick en "gung snigel" att gunga på ute. Hon är så attans söt när hon sitter på den och säger "nun nun" (gung gung). Mammas lilla kråka!

Näe, nu ska jag lägga mig med en Nora Roberts bok. Den första jag läser av henne (svärmor rekomenderade) och jag är inte direkt överförtjust. Lite för slibbig för min smak. Annars är ju jag en sucker för romantiska böcker och biografier.

Kort och koncist blev det idag och det får duga så!
Natt natta!

Inga kommentarer: