tisdag 25 augusti 2009

Tjo fadderittan!

Det känns lite bättre i dag. Inte kan man gå och muttra eller vara lessen över pengarna eller ja, brist på dem i allafall. Vi får vara glada för det vi har i stället. Fast det skulle sitta fint med den där värsting trissen. 100 000 i månaden i 25 år. Åhhh... Önskerömmar.

Nu har Pellan somnat, Fredriks träningar har kört i gång och jag kikar på Linas kvällsbok på femman. Den filmen får mig att känna mig som 15 år igen och jag är ju lite kär i Ivar i den filmen.. ;-) Barnarov!!! *L*

Ska unna mig en glassbåt nu och kika på filmen. Hade tänkt baka två limpor men jag känner mig lite lat och orkar inte ta itu med disken efteråt så jag skjuter på det tills i morgon! *L* Nån som vill ha gott fika kan dyka upp i morgonkväll!

Bra, Hej!

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, Ivar är så himla söt ! :)