tisdag 10 november 2009

Ghosts.. .

Memme är här och hälsar på... Hon ska sova här i natt eftersom F inte är hemma och jag är lite mörkrädd. Sjukt jag vet, snart tretti och rädd för spöken. Men jag kan inte hjälpa det. När jag är ensam ligger jag och skrämmer upp mig själv och sen är det kört. Då hör jag varulvarna komma ner för skorstenen och trollen böka i källaren. Kanske det blir bättre tills jag blir fyrtio! Kan ju alltid hoppas...

Annars har det varit lugnt på jobb fronten. Fick fyra timmar i måndags men annars har det varit tyst i mobilen... Skönt egentligen eftersom Ella inte alls är särskild pigg. Ingen feber och så i dag men hon är jättesnorig och har klagat på öronvärk. Doktorn sa att det var irritation i hörselgången men ingen penecelin. Hon har piggnat på sig under dagen så jag hoppas hon kan gå på dagis i morgon. Hon har inte haft feber sen i går och nu är det bara snor. Det är det ju hela hösten på dagis så... :-) Hon behöver komma ut och leka!! Sen är ju jag hemma så dom får ringa om jag ska hämta henne så kommer jag som ett skott!!!!

Nu ska jag vika lite mera tvätt och sen krypa till kojs!
Gnatt! Bra, Hej!

Inga kommentarer: