söndag 1 november 2009

Mitt hjärta...

Ella somnade lika snällt i sin nya säng i kväll. Hon var trött fisan! I morgon ska hon på dagis efter två veckors ledighet... Hoppas det går bra men det gör det nog. Mammas skrutta. Det finns inte ord för vad du betyder för mig... Snart fyller du två år mitt hjärta och det har varit de bästa åren i mitt liv. Tänk vilken tur att vi fick just dig till dotter. Mammas fina!!!

I dag har jag varit ute och övningskört igen. Det går bra men det kan bli stressigt. I bland blir det som bara liiiite för mycket på en gång. Då blir det lätt motorstopp.. Då blir Sussa sinnig! Men det går över för sambon är kung på att vara handledare så han säger rätt saker. Nu håller jag tummarna för att vi ska få möjlighet att köra lite mer i veckan. Vill så gärna ha körkort till nästa sommar!!!

Nu ska jag slö titta på teve. Kolla lite på tradera oxå. En skön söndag med andra ord.. Nice!!

Bra, Hej!

1 kommentar:

Marre sa...

Vad kul att du övningkör. jag vet hur det är. Nu var det några månader sen jag övningkörde måste ta tag i det nu... Du kalara det