torsdag 26 november 2009

Hemma igen

Hemma efter en massiv shoppingresa till Sveriges shoppingmecka Ullared. Nej, det är inte som på teve och ja, det går att fynda. Handlade för ca 5000 :- och då har jag julklapparna kirrade. Även en del födelsedagspresenter och bässaker till Nadjas bäs hamnade i vagnen. känner mig nöjd och det var skönt att komma iväg. Men saknaden efter min finaste var stor!!! Mammas hjärta!

Nu ska jag snart göra mig redo för nån timmes jobb. Mellan 13-16,15 på Iggesunds fritids. Ingen vidare tid men det är i allafall tre timmar och det är ju lite i allafall. Ella får gå på dagis och leka 4 timmar. Hon har inte varit där på en vecka nu igen så det är säkert skoj!

På måndag börjar jag då med intensivutbildningen! Jag är nervös men nu ska det göras!!!
Bara man kommer i gång så känns det säkert bättre...

Bra, Hej!

1 kommentar:

Marre sa...

Vi ska dit nu före jul me över dan.. shoppa julklappar...