måndag 2 november 2009

Sömnig!

Ella sover. Fredrik ligger på soffan och kollar på CSI och jag hamnade här. Fast det börjar svida i mina ögonlock och snart är jag nog på väg i säng. I morse vaknade ju Ella med tuppen. Inge vidare. Mina tankar går till alla mammor som har barn som varje morgon vaknar vid 5-6 tiden. Beundrar er som är människor efter bästiden om ni har sådana kids. Jag är bortskämd. Ella vaknar aldrig innan åtta på morgonen. Det är helt ok... :-) Fast vad gör man inte för de man älskar. Om Ella i morgon bestämde sig för att alltid vakna kl 5 så skulle jag ju måsta lära mig det med... Så är det att vara mamma.

I morgon ser det glest ut på jobb fronten. Är såååå less på det här nu, att inte veta från dag till dag om jag ska jobba och var... Sökte ett jobb inom kriminalen i dag men jag tror inte mina chanser är så stora. Här söker man allt som kommer i ens väg och hoppas på det bästa... Det enda som är bra med att inte ha nåt fast jobb är att jag får vara mycket med min fislisa... Å det uppskattas ju alltid!!!

Näe, in i duschen med mig nu Sussa.
Bra, Hej!

Inga kommentarer: