lördag 3 november 2007

Helg igen...

Så var det då ledighet för er andra och mera skola för mig, den här bloggen borde heta: Sussa kämpar med studier. Men hur roligt skulle det vara? På måndag är jag ledig från skolan ett tag så då kanske jag har lite roligare saker att skriva om...

Fredrik är i Falun och spelar match, jag har lovat att inte ringa för han blir så rädd att det är dax så fort mitt nummer visas på hans display... Jag skulle vilja vara klar tills han kommer hem så vi kan mysa lite och bara ta det lungt! Men i den här takten hinns nog inte det med alls... Dessutom har jag varit på Facebook och kikat en del och på familjeliv... Kan inte konsentrera mig!

Kanske ska rappa på lite så kan jag gå till syster och dricka mig en kopp kaffe om en stund? I går snöade det här och lite snö ligger kvar, vore mysigt att ta en lien prommis till henne och lyssna på snön under skorna...

Så, då ska jag inte sitta här och lata mig!!

Inga kommentarer: