tisdag 20 november 2007

Utmanad av Sara??


1. Vad gjorde du för tio år sen? Oj.. Minnet är bra men kort... Rände på gymnasiefester och flamsade med kompisar... Var garanterat kär i nån snygging som jag inte hade chans på... Levde loppan!

2. Vad gjorde du för ett år sen? Studerade, kramades med sambon och hade säkert varenda julklapp klar, inslagen och allt...

3. Fem snacks du gillar! Jag gillar chees doddels crunchy, frukt (mandariner just nu) kaffe?, chokladkaka med nötter och kaffebröd är gott!

4. Fem sånger jag kan texten utantill på! Allt med BSB, gammal BSB tönt jag... Har i det stora hela ganska lätt för texter... Även sådana man inte vill komma i håg fastnar och helt plötsligt står man och nynnar nån Vikingarna-låt och får skämmas... :-)

5. Vad skulle du göra om du var miljonär? resa, betala av lånen och unna familj och vänner massa saker!

6. Fem dåliga vanor Jag biter på naglarna, jag pratar alldeles för fort, kan inte låta bli att klösa på skorpor eller klämma små obetydliga finnar så dom blir stoooora och röda, jag avbryter folk om jag blir ivrig och kan inbland höja rösten i diskussioner så det låter som att jag är arg fast jag inte är det!

7. Fem saker du gillar att göra! Vara med mina vänner, kolla på "tjej-serier", retas med min kusin Daniel, kramas med sambon och pyssla med hemmet...

8. Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i!Kläder jag inte skulle ta på mig? Midjetröjjor, dunjacka, benvärmare, kavaj med axelvadd eller kort kort kjol/klänning!

9. Fem favoritsaker! Min mobil, mina foton, datorn, sängen och tv:n

10. Utmana fem personer, eller fyra, eller två. Jag känner inte fem personer som bloggar, eller fyra eller två... Så jag utmanar ingen!

Tack Sara för lite tidsfördriv... Nu ska jag duscha... Fredrik kommer snart hem och hämtar mig. Vi ska in till stan och hämta våran jättefina barnvagn... Vad verkligt det kommer kännas när dn står i hallen!

Inga kommentarer: