söndag 25 november 2007

I morgon är det dagen D...

I morgon har jag tid, då är det meningen att jag och Fredrik äntligen ska få träffa den som legat i min mage i flera månader och knuffat omkring... Tror inte att det kommer att ske i morgon... Kommer nog att gå över tiden som alla mina vänner...

Helgen har varit lugn och fin...

Fredag: Tog det lungt hela dagen, poade på hemma och slappade... Sov en del! På kvällen åkte jag till Nadja och vi käkade godis och surrade... Fikade lite kanel te... Gött!

Lördag: Mössön. Grattade Mia som fyllt 18 år... Hem, lagade mat och sen åkte Fredrik in på lagfest, nykter såklart eftersom bäs kunde välja att kika ut... Jag satt hemma vid datorn och lyssnade på musik...

Söndag: Varit hos syster hela dagen, blev bjudna på middag... Sitter här nu oich får tiden att gå...

Så... slapp helg... Måste ju vila inför det som komma skall!
Sjukt sugen på julmust, måste gå upp och skala en apelsin... Kanske det funkar när jag inte har julmust hemma...

1 kommentar:

Linda sa...

Hej Sussa!

Grattis till er!! Jag hoppas att ni har det supermysigt nu.

Om du hinner blogga något har jag en utmaning till dig på min blogg.

Kram Linda