torsdag 1 november 2007

Nere i min bunker...

Sitter här igen, booorde läsa och skriva om tjänstegarantier men men... Har ju blivit inlurad i Facebook härvan med så den tar upp lite tid den med... :-) Jag är såååå omotiverad fast jag borde...

I går var jag i Huvudstaden... Inte i går man var där... Eller jo... Nu blev de knasigt... Det var i allfall trevligt och jag fick krama om lilla Simonen och Dani som har haft det så jobbigt sedan deras lilla tjej kom till världen... Så det var skönt. Hann inte träffa Minnu så länge men jag hann se underverket och klappa lite på henne med... Hon var vacker som en dag, så fin så...

Hann även med att träffa Sara... När jag träffar henne vill jag bara vara ännu mer omkring henne och bara umgås... Hon är så lugn och harmonisk och jag önskar vi hann med fler träffar... Sen gör hon mig så förbannat glad oxå, det gör hela Sthlm på nåt sätt... Så fort jag kommer ner dit känner jag mig glad... Fast jag vill inte bo där, nej nej... Ikke!

På söndag ska då det här arbetet vara inne så nu ska jag köra i gång med det, blir nog sittande hela helgen! Tur att Fredrik jobbar över i dag, det är inge roligt att sitta här och plugga när han kommer hem...

Inga kommentarer: