söndag 4 november 2007

Lata dagar...??

Ja, inte kan då jag lata mig heller... Fast jag ska nog ge upp nu och bara låta det bära eller brista... Känner att jag behöver umgås med Fredrik oxå nu när vi båda är lediga...

I natt drömde jag om spöken och att min mammas kryssningsfartyg sjönk... Hon kom flytande här i Iggsjön på en jättestor säng och berättade att båten hade sjunkit på Nilen och att hon hade paddlat sig hem med hjälp av sängen... Å full verkade hon vara, hon som inte ens dricker alkohol... Kanske det var solsting eller nåt... Sjukt var det i allafall och jag vaknade flera ggr och var tvungen att krama Fredriks täcke för att lugna mig...

Ska diskutera lite med sambon nu om vad vi ska hitta på i dag... Önskar man hade pengar så man hade kunnat åka på Ikea... Finns det nåt mysigare att göra en grå söndag som denne än att vandra runt på Ikea?? Nee... Å nu har dom ju julsaker med så jag skulle må såååå bra av att känna på det röda glittret... Åååååå.... :-( Sugen jag blev nu...

Inga kommentarer: