tisdag 12 januari 2010

Körkort...

Jag har i dag fått tid för både skrivningen och körningen. Känns rackarns bra kan jag lova. Nu ska det bara övas och nötas så att det sitter ordentligt. Teorin är inga problem. Ligger på 69/70 på proven så det borde jag ju klara. Men man vet ju inte... Kan ju bli galet de me... Känns i allafall bra att jag har några datum spikade så jag vet vart jag är på väg.

Nu sjunger sambo och Ella "klappa händerna när du är riktigt glad" och vi kollar på hockey. Jag är trött så det kan bli en mycket tidig kväll. Oj, kom just på att jag satte på kaffe efter maten för en stund sedan som garanterat är klart. Va gott! Ska genast gå och ta mig en kopp!

Bra, Hej!

2 kommentarer:

Petra sa...

Naaw,tack :)

Och lycka till nu med körkortet! Det kommer du också fixa :)
Kramar till dig & lilla Ella .

marre sa...

ååå vad kul då har du snart körkort... Lycka till..

kram