onsdag 27 januari 2010

Min utbildning suger just nu!

Om jag inte får ett jobb snart kommer vi att gå under. Så känns det nu! Är så satans jobbigt att inte ha nån ekonomisk trygghet. Jag vet att många har det som vi nu men det lättar inte mina tankar just nu. Just nu tänker jag på mig, på Fredrik och mest av allt på Ella. Jag orkar inte tänka på allt vi skulle behöva nu men inte har råd med. Näe, Ella har allt hon behöver. Är jag som knappt har råd med kläder på kroppen. Sambon oroar sig för ett simpelt oljebyte på bilen, det är en kostnad vi knappt har råd med eftersom vi inte räknat med den... Attans vad jag beklagar mig men det är verkligen jobbigt! Å det värsta är att det är mitt fel. Sambon tjänar bra, det är jag som inte kan få ett jobb. Jag blir inte ens kallad till intervju!

Depp depp depp!
Ja, å så är det ofta nu för tiden!

Bra, Hej!

2 kommentarer:

Petra* sa...

:( Vad jobbigt.
Men det kommer bli bra! Efter regn kommer solsken.

Tack! Det är jobbigt det här med rökningen,det är bara att ta en dag i taget,ibland en minut i taget. .
Jag ska läsa den där boken och hoppas på att den gör "underverk" på mig ;).
Tre år! Det är riktigt bra,helst att du inte börjat igen!

Kramar

Marre sa...

Det kommer att bli bättre snart...jag vet hur du känner... så känner jag ibland me....