söndag 10 januari 2010

Vaffö?

Jag kan inte för mitt liv förstå att ingen kommenterat Snyggingen jag har på bilden här nere... Är det bara jag?? Jag är såld. Nästan så jag tappar andan... Stackars underbara underbara sambon som känner sig undanskuffad. Fredrik- Det är inte på riktigt! Det du å jag har är riktigt, å underbart och helt fantastiskt. Edward är för mig en figur i en bok ( som du sääääkert skulle kunna lära dig massa av.... :-P ) och han finns inte. Du finns å du är mitt allt. Min enda kärlek. Du å vår Ella!! Det är mitt liv!!

Nu, har jag klargjort de.

Anna Å Rille med son hamnade här på middag med oss. Trevligt trevligt! Barnen våra leker hur bra som helst i hop... Skoj! Sen kom Simonen med familia upp på kaffe så Simone ( som oxå är tagen av Robert Pattinsons skönhet ) stannade och kollade på filmen med oss. Ella sover nu och jag ska lägga mig i soffan och slötitta. I morgon blir det körlektion #2 och sen lite date med mina syskon för att boka kryssning till mamsens födelsedag! Shhh.. Det är en hemlis!

Bra, hej!

Inga kommentarer: