fredag 22 januari 2010

Plask plask!

Har egentligen inte tid att uppdatera här eftersom badhuset hägrar. Ella är på dagis och när jag hämtar henne ska vi åka och bada... Lovely! Fam. Modin samt syster med Linn ska oxå med så vi blir ett litet gäng. Hoppas det inte är apmycket folk där bara, är skönt om de är lite färre... :-)

I helgen ska vi på 4 års kalas för MiloPilo. Shittans, han fyller 4 år!! Jag kommer i håg när jag träffade honom för första gången på BB i Gävle, det känns som i går den lille parveln fyllde mitt hjärta av Kärlek! Sjukt va tiden går... Lämnade valet av present upp till F som skulle inhandla den i dag! Han kommer få en Disneyfilm eftersom jag började samla det till honom, men F fick välja vilken... :-) I kväll ska vi dessutom fira Clara i Njötet. Hon fyller 1 år och blir stora damen hon med. Ännu en gång konstaterar jag att tiden går alldeles för fort...

Näe, nu måste den där väskan packas. Mycke som ska med när älskade Lillskrot ska busa i badet... Men innan jag går skickar jag ett GRATTIS till er mina vänner: H & F som väntar tillöking! MYSELIPYS!! Kommer snart och myser med er!!! (haha... Notera min fina kodning av bokstäverna... Kanske inte offenligt än... )

Bra, Hej!

Inga kommentarer: