söndag 10 januari 2010

Rapport

I dag blir det julgransplundring på folkan i Igget. Ellapellas första men inte sista. Den där julgransplundringen har funnits så länge jag kan minnas och jag var på det varje år när jag var liten. Roligt att man kan få ta med sin egen dotter nu... :-)

Varit i Leksand och lämnat av Helena. Inge kul att inte ha henne hemma men kul att hon trivs så otroligt bra och att hon hittat så fina vänner. Klart att jag saknar henne men hon kan ju inte stanna hemma med mig... :-)

Annars är det inget särskilt. Körskola, hem, leka med Ella, kramas med sambo och sen läsa. Denna UNDERBARA läsning som jag inte kan få nog av. Har snart läst klart alla böcker och det känns sorgligt att jag förmodligen inte kommer hitta böcker som jag fastnar för på samma sätt som dessa... Men, jag kommer aldrig sluta leta. Älskar ju att läsa... :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min finaste. Hon vaknade sex i morse så vi tänkte försöka sova en timme innan julgransplundringen.

Bra, Hej!

2 kommentarer:

Marre sa...

ååå tänka att den julgranspludringen finns kavr. där gick ju till med jag... ser den likand ut visar dem film nu me...

Sussa sa...

Ja, den är i stort sett lika. Roligt för barnen och en hel massa folk.

Du får matcha nåt besök upp när plundringen är så kan du ju följa med!

Kram kram!