söndag 20 februari 2011

Dag 3 – Mina föräldrar

Min mamma heter Eva. Hon är 60 år och bor i Hudik med sin sambo Urban. Hon är snäll. Hon ställer alltid upp och finns där i alla väder. Det har inte alltid varit så. Hon fick sina första barn tidigt och jag är lite av en sladdis. När hon fått mig hamnade hon i någon form av "vill vara ung och fri" kris och jag var hemskt mycket hos min mormor. Men denna tid la sig och sedan dess har min mamma varit tipptopp. Hennes gubbe och jag har inte alltid kommit överens men det är okej. Min mamma lever ett rikt och spännande liv med honom med resor och andra trevligheter och för det är jag glad. Hon är värd det efter att ha slitit som ensamstående mamma till fyra barn. Jag älskar min mamma. Hon är fin! Hon är världens bästa helt enkelt!

Min pappa hette Tage. Han är död. Honom har jag aldrig träffat. Jag är inte bitter men jag har aldrig haft någon pappa så jag har egentligen inget att skriva om honom....

Söndag då... I morgon ska jag på anställningsintervju! Wiiii... Håll tummarna för mig! Om jag har några läsare kvar här vill säga... :-)

Inga kommentarer: