fredag 21 november 2008

Bara en uppdatering på läget...

Jag är en quinna som håller mina löften så här kommer ett längre inlägg då... :-)

Sitter i soffan och kikar på idol. Jag och sambon festar på tacochips me creme fraiche, götta! Ella har somnat efter många om och men. Inte så att hon var lessen värst länge men det är tänder på G så hon är lite risig i maggen. Tror vi bytte 6-7 blöjor på en timme nu i kväll! Dyrt blire men va göra?

Ja, annars då? Har ju inte bloggat på länge nu, har som lite fullt upp med praktik och Ella lek på kvällarna. Håller med Anna, det är inte alltid kul att vara vuxen i bland. När ska man hinna med allt... Här prioriteras familjen, såklart. Det är ju så det ska vara...

Helgen blir lugn. Fredrik åker på bortamatch och jag och Ella ska baka lite och hjälpa syster att städa ur förrådet. Vill ha Linns gamla leksaker till Pellis. Hon har ju en hel drös med saker som bara ligger och skräpar där nere. Nä nu kommer lillasyster och ordnar upp i röran.

Om två veckor fyller min fiiiiiiina Pellan 1 år!! Sjukt. Tänk vad hon har gjort för mig sen hon kom till oss. Hon har gjort mig till en tryggare och stabilare människa. Hon får mig att se på framtiden på ett helt annat sätt! Min fina unge... My sunshine!! Mamma älske dej!

Så, nu Anna har jag gjort det jag ska!!!
Over and Out. Bra, hej!

Inga kommentarer: