lördag 22 november 2008

Breaking news...

Jag hatar när folk ska sia om framtiden. Lyssnade på radion i går och då sa dom på nyheterna att om 15 år kommer världen att vara mycket instabil. Fler länder kommer att tillverka kärnvapen och en massa annat SKIT! Åååå. Om världens ledare hade varit kvinnor hade det varit fred på jorden. Visst, det hade varit en massa skitsnack bakom ryggen, länder skulle gadda i hop sig två och två och inte prata med andra länder. Men vi skulle inte slåss eller döda för att få det vi vill ha! Jag skulle gärna sitta i soffan och prata skit om Finland med Norge. Bara ni inte dödar mitt barn eller tvingar min familj till flykt! Bara ni inte dödar min sambo och bränner ner mitt hus!! Jäkla skit ledare! Sluta kriga om skitsaker. Varför kan inte alla bara få tycka vad dom vill. Tro vad dom vill.. VA?? Usch, jag blir nervös på såna där proffesorer som ska forska om framtiden. Vad har vi för framtid för våra barn, hur ska jag skydda min dotter mot kärnvapen??

Inge kul! Tack för det Ekot på P4. Ni förstörde min helg!
Blä, Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch blir arg när jag läser detta som du skrivit, inte på dig utan du har helt rätt. Dom ska slåss medans vi snackar i stället... GRRRRRRRR, vi kan Karlarna har större makt än oss...