torsdag 27 november 2008

Juletider

I dag var vi och fotade sessan vår. Hon var så duktig och glad! Mammas fis! Vet du hur mycket jag älskar dig! Nu sleepar hon sött i sin säng och mamma sitter och nördar med gudfadern. Han hade med sig sin datot hit så nu sitter vi i soffan med en varsin dator i knät... Haha! Men jag har inte varit så här slapp hela dagen. Har putsat fönster och adventat i köket och i vardagsrummet. Hinner inte göra det närmare advent för vi har ju kalas hela helgen. Men annars är jag inte vidare förtjust i att tjuvstarta..

Ja just ja, började ju med dagens ros i går så det ska jag ju lägga till.
Dagens ros går till Helena Boman på Bärs foto i Hudik. Vi fick toppen bra bemötande och det var superkul att vara i hennes studio och fota världens vackraste barn! Så Tack för det Helena, vi har inte en tanke på att använda nån annan än dig!

Nu ska jag ta påtår!
Bra, Hej!

Förresten. Fru Modin, blev du lite nervös i dag innan du såg vad vi lämnat på bilen?? Haha!
PÖSS!

Inga kommentarer: