torsdag 6 november 2008

Väntan..

Sitter och väntar på att gå till bussen. Ella sover i sin vagn och Fredrik står i duchen så jag har ju inte mycket annat att göra än att uppdatera er om mitt liv, vilket inte är särskilt intressant. Hmmm... Praktiken är i gång och det känns roligt och jag kommer nog att lära mig en hel del. Hoppas att jag inte ska känna mig så rädd för ansvaret som en chef har när jag gjort min praktik, kanske jag till och med kommer bli så kaxig att jag vill jobba som enhetschef när det här är klart...

Ska hinna med en lunch med AKB innan vi börjar i da. Ska på vårdplanering på sjukhuset kl 13.00 så då hinner jag luncha med Anna-Kast med liten boll innan jag ska möta min handledare.

Snart är de helg. Myyyyys!!!
Men i dag är de bara torsdag och skit tråkigt väder... Inge vidare myyyyys... Får njuta av kärleken från min underbara dotter, det värmer i allafall! Om det ska vara vinter vill jag bannemej ha vinter oxå, inte dimma och lite lätt duggregn!! Näe, om man ska surra lyte med sambon innan man ska traska till bussen!

STORT GRATTIS till min vän Sara som fyller år i da!!! GRATTIS!!!
GRATTIS även till Christina som fått sitt efterlängtade körkort!!! KUL! Sundsvall nästa för oss... Inga barn eller gubbar me!!

Bra rå, HEJ!

Inga kommentarer: