tisdag 25 november 2008

Mycke english blev de här..

Okej, så Bevvan dög. Laddade tilloch med hem några avsnitt till i går. Pinsamt, jag vet. Men I LIKE it!

Annars då? Ja, inget att förtälla annat än att jag är sjukt trött och lätt skulle kunna somna nu, sittandes. MEN, det går ju inte för det är DH på teven. Vilken annan dag som helst och jag hade sussas sött i min säng as we speak. Ella somnade kvart över sju i dag. Trött hon med. Vi har ränt på stan i dag. Slutade två så jag hade nån timme på mig innan maten skulle stå på bordet.. Haha! Köpte en tunika och strumpbyxor till Ella som hon ska ha på torsdag när vi ska fotografera. Sen bidde det lite rea kläder på Kappahl och ett par jeans till Fredrik. Ååå ja, å en kalender till mig! Finally!! Har till och med hunnit boka in en klipptid med Nadja halv fem på tisdag som nu finns inskriven i planeringen...

Nu är de snart slut på reklamen.. Å jag måste ju skriva att jag älskar Björn Borgs nya reklam. Den där dom spelar True Colors med Cindy Lauper. Jag blir glad i själen av den reklamen. Får mig att återfå tron på framtiden... Efter inlägget i lördags har det där med framtidshopp varit lite avlägset. Ååå en julskiva som måste köpas är ju Priest. Den verkar såå skön. Me Wants när alla klappar ska slås in...

Nu. DH igen!
Häj!

Inga kommentarer: