onsdag 26 november 2008

Bossen Suuusiduuus!

Sitter på min praktikplats. Känner mig ganska styv i korken när jag sitter bakom "mitt" skrivbord och bossar... Haha.. Väntar på att få gå på lite festligheter, är inbjuden att följa med min handledare och hennes assistent på "höstfest" med SKTF. Svenska komunal tjänste förbundet tror jag att det betyder. Hinner inte hem emellan så jag tog med mig glamkläderna och bytte om här. Å nu har jag nån minut över så då passar jag på och daaaatar lite rå...

I morgon ska vi fota min fina vackraste unge.. Sen ska mamma Sussa sitta på biblan och läsa om kvalitetssäkring inom äldreomsorgen. Har ju världens bästa biblotikarie i Igget! Unita tror jag att hon heter. Hon förtjänar dagens ros för att hon är så fantastiskt hjälpsam och trevlig! Kommer i håg vad man heter och vad man läser. Trixar och donar och gör allt för att hjälpa mig att hitta böcker! Sååå nice! Så gå på bibblan och låna av Unita. Kanske ska göra det till nån grej! Dagens ros! Ja, bannemej det ska jag!! Coolt, jag har en grej!

Så, Dagens ros till Unita på Iggesunds bibbla! Du är toppen!!

Bra rå! Hej!

Inga kommentarer: