måndag 23 februari 2009

Böcker, stan e full av böcker!!!!

Ååå va jag vill in och fynda på bokrean som börjar i morgon! Har hittat hur mycket som helst och är som ett barn på julafton. Har tillochmed ringat in de böcker jag vill ha i reklambladet från Åhlens... Ååå vad jag älskar böcker. Lukten! Känslan av att dra handen över en blank sida! De fina bilderna! Just nu har jag fått upp ögonen för Majas trädgårdsböcker! Såååå fina! Dom bara måste Ella ha!!!

I natt var det oskarsglam för hela slanten. Laddade med massa mumsigt, kaffe och energidryck och bänkade mig i soffan hemma hos Kussen. Han somnade efter 10 min medan jag fick glamma ensam. Somnade jag med ca. 20 minuter innan det var slut, pinsamt. Det har inte hänt förr och jag kommer ihärdigt att förneka det hädanefter.

Nu vill min fina dotter ha min uppmärksamhet. Hon kom upp ur badet nu och pappa har fixat coola frillan. Nu ska det mysas innan sovdax!

En annan dag!
Bra, hej!

Inga kommentarer: